Hujan dimana mana

hujan derasMusim Penghujan kali ini meninggalkan kisah lucu dari teman yang punya hajat mengkhitan kan putera nya. Pada hari resepsi khitan hujan benar2 seperti di tumpahkan dari langit di ikuti dengan geledek dan angin kencang, padahal temen ku itu sudah mencari paranormal yg juga ahli sebagai pawang hujan.
Karena merasa semua persyaratan utk menolak / memindahkan hujan itu sudah semua nya tercukupi tapi hujan malah turun begitu deras, temenku pun langsung telpon ke sang paranormal bermaksud ntuk komplain…..
” Hallo mbah……gimana ini kok masih hujan ? padahal semua persyaratan dan sesaji sdh saya cukupi ? Mbah yang tanggung jawab dong, pusing ini saya !”

Sang Paranormal menjawab dgn santai ny : ” Yang pusing itu ndak hanya sampean aja mas, tapi saya jugaa !! saya juga bingung….hujan nya mau di pindahkan kemana lagi ? lha wong seluruh Indonesia juga hujan…..ya tow mas ?” (Suhirto M)-Aguk

————

Dapure kisut, di bedek tepak

Mat TOHAR ( adike Tohir) umure wis 50 taun. Awake sik gagah otote dempal, cumak sayange dapure mulai kisut ireng kabeh. Pas ulang taunan sing 50, Mat TOHAR kepingin kethok enom maneh.
Akhire Mat TOHAR nekat mecah celengan bojone digawe ongkos operasi plastik.
Tibake gak rugi mecah celengan, soale dapure Mat TOHAR saiki malih resik, putih lan ketok enom maneh. Mat TOHAR bungah atine, saben ketemu wong wedhok dikongkon mbedhek piro umure.
Pertama pas nang pasar Atom onok ibu-ibu tuku kain.
“Ning, ayo bedhe’en piro umurku ?” takok Mat TOHAR ambek mesam-mesem.
“Paling sik selawe . . .” jare ibu-ibu iku ambek ngematno dapure Mat TOHAR.
“Salah Ning, umurku sakjane wis 50” jare Mat TOHAR bangga.
Ibu-ibu iku gak percoyo, akhire Mat TOHAR ngetokno KTPne.

Mari ngono Mat TOHAR ngenteni buyarane arek SMA.
Pas onok cewek-cewek liwat, Mat TOHAR mbedhe’i maneh nang arek-arek iku piro umure.
Onok sing mbedhek 25, 28, 24, paling banter onok sing mbedhek 31 taun. Gak onok sing isok titis mbedhek 50. Bareng dikandani lek umure iku 50 gak onok sing percoyo, bareng didhudhuhno KTPne dhadhak heran kuabeh.

Mat TOHAR malih tambah bangga mergo dapure tambah ngguanteng. Pokoke ben pethuk wong wedhok mesti dibedhe’i umure, tapi gak onok sing bener.
Pas dulin nang Tunjungan Plasa, Mat TOHAR antri pesen mangan nang McDonald. Bareng oleh giliran, Mat TOHAR ditakoni pelayane arep pesen opo.
“Sik mbak, sak durunge aku pesen, ayo bedhe’en piro se umurku?” jare Mat TOHAR.
“Kiro-kiro 27 mas” jare pelayane.
“Salah mbak, umurku 50″ jare Mat TOHAR
Mari lego, akhire Mat TOHAR pesen panganan.

Lha pas arep mulih, nang parkiran Mat TOHAR pethuk ambek nenek-nenek arep mlebu montor.
Mergo durung tau mbedhe’i wong tuwek, akhire Mat TOHAR nekat nguber terus takok.:”Sepurane yo mbah uti, aku kepingin mbedhe’i sampeyan kiro-kiro piro umurku mbah?” jare Mat TOHAR
“Ngger putuku, ojo ko kiro-kiro, masio aku wis tuwek elek koyok ngene, aku isok mbedhek persis piro umurmu.” jare simbah mau.
“Iyo tah, piro se umurku?” takok Mat TOHAR penasaran.
“Wah tapi onok sarate” jare simbah mau.
“Opo sarate mbah ?” Mat TOHAR tambah penasaran.
“Sarate iku, awakmu kudhu cuculo klambimu kabeh sak katoke pisan wudho blejet, terus mlayu muteri parkiran iki limang putaran. Lek wis mari, lagek aku isok mbedhek umurmu.” jare simbah iku mau.

Mat TOHAR ngengkel cik angele sarate, tapi simbahe ngotot lan ngancam lek gak gelem yo wis ditinggal mulih. Mergo penasaran lagek onok wong sithok iki sing ngaku isok mbedhek umure, akhire Mat TOHAR nuruti sarate. Mari nitipno klambi nang simbah iku, Mat TOHAR mlayu wudho muteri parkiran montor.

 

Lagek oleh rong putaran, Mat TOHAR wis mbalik nang simbah iku ambek bengok-bengok njaluk tulung.
“Mbah, tulung mbah, aku diuber-uber satpam dikiro wong gendeng. Ayo cepetan bedhe’en umurku piro selak satpame teko” jare Mat TOHAR ambek menggos-menggos gupuh kabeh.

Mari nguncalno pakaianne Mat TOHAR, simbah iku mau ngomong,”Le, aku weruh umurmu iku saiki 50″.
Mat TOHAR kuaget sampek lali katokan, kok onok wong sik isok mbedhek umure.
“Mbah, aku sik penasaran, mek sampeyan thok sing iso mbedhek umurku, opo rahasiane mbah?” takok Mat TOHAR gak sabar.
“Ngene lho Le, aku mau persis nang mburimu pas antri nang McDonald. (Suhirto M)-Aguk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Langganan Artikel Gratis
Dengan mendaftarkan alamat email dibawah ini, berarti anda akan selalu dapat kiriman artikel terbaru dari Alumnimaterdei

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Anda pengunjung ke
UD. Setiadarma
Best PRICE, Best QUALITY & Best for YOU! Setiadarma

UD. Setiadarma-Surabaya Sidharta Krisnamurti HP. 08165419447

Percetakan Offset Sidoyoso
Jl. Kedung Cowek 205 Surabaya (0351) 3770001-3718318 Fax. 3763186
Bosch
Bosch Jl. kedungsari 117-119 Surabaya Telp. (62-31) 5312215-5353183-4 Fax. (62-31) 5312636 email: roda_mas888@yahoo.com
Download Buletin Media Alumni Edisi 2
Buletin-MA-utk.-Widget Buletin Media Alumni bag. 1, kilk disini Buletin Media Alumni bag. 2, klik disini buletin Media Alumni bag. 3, klik disini
Alamo
alamo
Download Buletin
buletin-IAMDP 8 Download Buletin klik pada Gambar
Sahabat kita